Home Práce, zaměstnání Práce v ČR

Provozně-administrativní technik/čka

Brno-Bosonohy
25. 6. 2024 - 11:01
Dohodou
Prodávající

Popis

Náplň práce:
• Řízení a koordinace provozních procesů v rámci firmy.
• Správa personální agendy a její evidence (Zajištění náborů zaměstnanců, evidence smluv a složek zaměstnanců, kontrola výkazů práce.).
• Správa agendy vozového parku a její evidence (Zajištění pravidelných kontrol a servisních oprav, knihy jízd, dálniční známky, pojištění).
• Správa agendy nemovitostí a její evidence. (Zajištění a evidence smluv s nájemci, komunikace s dodavateli a evidence energií a služeb, návrhy optimalizace, řešení stížností a zajištění oprav).
• Evidence listovní pošty.
• Správa a evidence klíčů.
• Provádění kontroly dodržování hygienických předpisů, předpisů v oblasti požární ochrany, ochrany a bezpečnosti zdraví při práci, pracovní kázně a vnitropodnikových směrnic.
• Kontrola kvality a sledování úrovně poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků.
• Kontrola správnosti postupu při účtování služeb a správnosti postupu při pohybu skladových zásob.
• Řešení provozních problémů, reklamací a stížností.
• Komunikace a úzká spolupráce se realizačním, projekčním a účetním oddělením.
• Komunikace a se zástupci kontrolních orgánů a poskytování součinnosti.
• Předkládání návrhů na dosažení vyšší kvality poskytovaných služeb.

Chcete-li se dozvědět více dejte nám vědět na cisar@kaiserbau.cz, nebo nám rovnou pošlete svůj životopis a motivační dopis. Budeme se těšit na společné setkání!

Parametry

Druh úvazku
částečný úvazek
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Jiné administrativní pozice
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
• Min. středoškolské vzdělání. Praxe v oblasti provozu a administrativy min. 2 roky. • Zkušenost s vedením zaměstnanců a přirozená autorita. • Pro-aktivní, kreativní a pozitivní přístup. • Loajalita. • Pečlivost a spolehlivost. • Týmový hráč. • Chuť učit se novým věcem a čelit profesním výzvám. • Znalost programů MS Office. • Trestní a morální bezúhonnost. • Časová flexibilita.
Nabízíme
• Práce v kanceláři. • Moderní prostředí s odpovídajícím technickým zázemím. • Dobrou dopravní dostupnost pracoviště (MHD) • Vstřícný přístup a dobré pracovní podmínky. • Možnost školení a odborného vzdělávání. • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj či jiné drobné občerstvení). • Místo výkonu práce: Brno • Nástup možný ihned (nebo dohodou).

Vhodné i pro

absolventy
Důchodce
Maminky na mateřské

Základní údaje

Oblast inzerce
Brno-Bosonohy
Druh inzerátu
soukromá inzerce
Číslo inzerátu
50360045879849680745
Dohodou
Prodávající

Provozně-administrativní technik/čka

Zavřít Zavřít
Prodávající
Lukáš C.
Pošlete uživateli zprávu
0 / 1000

Nahlásit inzerát

Zavřít Zavřít
0 / 2000
Děkujeme za zpětnou vazbu! Inzerát byl nahlášen!