Jiné administrativní pozice
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 9 inzerátů
Hledám brigádu/výpomoc - práci asistenta v nějaké privátní kanceláři / praxi s flexibilní prac.dobou /dle potřeby a dohody/, výhradně u ženy, která by mi umožnila pracovat v duchu mého naturistického založení. Ideálně třeba v nějaké realitní, pojišťovací, účetní či právní kanceláři. Jsem OSVČ, dříve jsem pracoval v manag.pozicích. Organizační a vyjadřovací schopnosti, výborná práce s informacemi, web.stránkami, fotodokumentací, kutilské a zahradnické schopnosti. Dle testů IQ152, nekuřák. Nejedná se o nějaký vtip nebo hledání sex.dobrodružství, čistě mne zajímá, zda je v této společnosti i taková možnost reálná.. Jsem sympatický štíhlý 52tník.
MANAŽER/KA INSOLVENCÍ
Dohodou
Společnost Smrčka a Kubálek v.o.s., insolvenční správce se zvláštním povolením hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni na pozici manažer/ka insolvencí, a to na jihočeskou pobočku v Boršově nad Vltavou (České Budějovice).
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí
- dlouhodobou spolupráci
- přátelský kolektiv
- práci na hlavní pracovní poměr
- pravidelnou pracovní dobu
- mzdu dle vzájemné domluvy s průběžným a postupným navyšováním
- bonus formou stravenkového paušálu a příspěvku na cestovné
Požadujeme:
- komunikativnost
- příjemné a profesionální vystupování
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
- znalost práce s PC – word, excel, e-mail
- řidičský průkaz skupiny B
Předchozí zkušenosti a znalosti v oblasti insolvencí nejsou nutností. V případě, že Vám nechybí chuť učit se novým věcem, jsme připraveni Vás do oblasti insolvencí a s ní spojených procesů zaučit. V případě zájmu zasílejte svůj strukturovaný životopis na adresu ak1@akkubalek.cz
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí
- dlouhodobou spolupráci
- přátelský kolektiv
- práci na hlavní pracovní poměr
- pravidelnou pracovní dobu
- mzdu dle vzájemné domluvy s průběžným a postupným navyšováním
- bonus formou stravenkového paušálu a příspěvku na cestovné
Požadujeme:
- komunikativnost
- příjemné a profesionální vystupování
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
- znalost práce s PC – word, excel, e-mail
- řidičský průkaz skupiny B
Předchozí zkušenosti a znalosti v oblasti insolvencí nejsou nutností. V případě, že Vám nechybí chuť učit se novým věcem, jsme připraveni Vás do oblasti insolvencí a s ní spojených procesů zaučit. V případě zájmu zasílejte svůj strukturovaný životopis na adresu ak1@akkubalek.cz
Práca
Dohodou
Hľadám prácu v Prahe od októbra 2024.V oblasti administratíve management obchod,marketing, reagujem len na seriózne ponuky.
Náplň práce:
• Řízení a koordinace provozních procesů v rámci firmy.
• Správa personální agendy a její evidence (Zajištění náborů zaměstnanců, evidence smluv a složek zaměstnanců, kontrola výkazů práce.).
• Správa agendy vozového parku a její evidence (Zajištění pravidelných kontrol a servisních oprav, knihy jízd, dálniční známky, pojištění).
• Správa agendy nemovitostí a její evidence. (Zajištění a evidence smluv s nájemci, komunikace s dodavateli a evidence energií a služeb, návrhy optimalizace, řešení stížností a zajištění oprav).
• Evidence listovní pošty.
• Správa a evidence klíčů.
• Provádění kontroly dodržování hygienických předpisů, předpisů v oblasti požární ochrany, ochrany a bezpečnosti zdraví při práci, pracovní kázně a vnitropodnikových směrnic.
• Kontrola kvality a sledování úrovně poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků.
• Kontrola správnosti postupu při účtování služeb a správnosti postupu při pohybu skladových zásob.
• Řešení provozních problémů, reklamací a stížností.
• Komunikace a úzká spolupráce se realizačním, projekčním a účetním oddělením.
• Komunikace a se zástupci kontrolních orgánů a poskytování součinnosti.
• Předkládání návrhů na dosažení vyšší kvality poskytovaných služeb.
Chcete-li se dozvědět více dejte nám vědět na cisar@kaiserbau.cz, nebo nám rovnou pošlete svůj životopis a motivační dopis. Budeme se těšit na společné setkání!
• Řízení a koordinace provozních procesů v rámci firmy.
• Správa personální agendy a její evidence (Zajištění náborů zaměstnanců, evidence smluv a složek zaměstnanců, kontrola výkazů práce.).
• Správa agendy vozového parku a její evidence (Zajištění pravidelných kontrol a servisních oprav, knihy jízd, dálniční známky, pojištění).
• Správa agendy nemovitostí a její evidence. (Zajištění a evidence smluv s nájemci, komunikace s dodavateli a evidence energií a služeb, návrhy optimalizace, řešení stížností a zajištění oprav).
• Evidence listovní pošty.
• Správa a evidence klíčů.
• Provádění kontroly dodržování hygienických předpisů, předpisů v oblasti požární ochrany, ochrany a bezpečnosti zdraví při práci, pracovní kázně a vnitropodnikových směrnic.
• Kontrola kvality a sledování úrovně poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků.
• Kontrola správnosti postupu při účtování služeb a správnosti postupu při pohybu skladových zásob.
• Řešení provozních problémů, reklamací a stížností.
• Komunikace a úzká spolupráce se realizačním, projekčním a účetním oddělením.
• Komunikace a se zástupci kontrolních orgánů a poskytování součinnosti.
• Předkládání návrhů na dosažení vyšší kvality poskytovaných služeb.
Chcete-li se dozvědět více dejte nám vědět na cisar@kaiserbau.cz, nebo nám rovnou pošlete svůj životopis a motivační dopis. Budeme se těšit na společné setkání!
Správce / administrátor e-shopu
Dohodou
Provozujeme internetový obchod SKYMAN.CZ, poskytujeme služby - školení, revize OOPP. Pohybujeme se v oblasti specifického segmentu Osobních ochranných prostředků pro profesionální použití lezci, záchranáři, etc.
Na trhu fungujeme od roku 2014 a od té doby trvale rosteme - obratem, prostorem, počtem zaměstnanců.
Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Správce / administrátor e-shopu
Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Správce / administrátor e-shopu
Dobrý den , nabízím možnost přivýdělku z pohodlí domova.
Jedná se o jednorázovou práci. Odměna vyplacena ihned po dokončení. Časová náročnost 10-15 minut.
Stačí Vám chytrý telefon a pár minut Vašeho času.
Odměna ihned po dokončení 500-700 Kč.
Jedná se o jednorázovou práci. Odměna vyplacena ihned po dokončení. Časová náročnost 10-15 minut.
Stačí Vám chytrý telefon a pár minut Vašeho času.
Odměna ihned po dokončení 500-700 Kč.
Pracujte doma 2-3 hodiny denně a přivydělejte si až 15.500 Kč měsíčně! Jedná se o nenáročnou činnost zahrnující plnění získaných obálek přiděleným obchodním a propagačním materiálem, kompletace per, montáž výrobků a další možnosti výdělku. Vše je smluvně podloženo a garantováno. Pro podrobné informace nás kontaktujte na e-mail: prace-z-domu-kdykoli@post.cz
Hledáme parťačky do týmu
Dohodou
Hledáme parťáky a parťačky do týmu, který neustále roste. V zádech máme stabilní firmu, která funguje již 20 let a má zázemí ve 42 zemích světa. Kvalita výrobků je zaručena -německá drogerie, italská dekorativní kosmetika, francouzské parfémy a spousty dalších kvalitních produktů. Jako jediná firma máme kyslíkovou kosmetiku, na kterou je patent.
Naučím tě vydělávat peníze, protože jsem to už naučila několik lidí, tak vím, jak na to. S tímto byznysem mám zkušenost již několik let (skoro 10 let).
Naučím tě vydělávat peníze, protože jsem to už naučila několik lidí, tak vím, jak na to. S tímto byznysem mám zkušenost již několik let (skoro 10 let).
Nabízím přivýdělek z pohodlí domova online. Jedná se o jednoduchou práci pro českou firmu administrativně-manuálního charakteru. Přivýdělek ke stávajícímu zaměstnání, MD, nebo důchodu, kde si čas a místo práce určíte sami. Později možno jako HPP. Žádné klikání či vyplňování dotazníků. Žádné vstupní poplatky, nebo nutnost objednávání zboží. Výplaty 3x měsíčně na účet, bez nutnosti ŽL. Nejedná se o žádné nabízení zboží, prodej kosmetiky, nebo finančních produktů. Zcela zdarma a nezávazně. Záleží jen na vás jak se rozhodnete. V případě zájmu mne kontaktujte pro bližší info. na uvedeném e-mailu, nebo formou odpovědního dotazníku níže.
onlinezdomova@seznam.cz
onlinezdomova@seznam.cz
X